عضو کمیسیون آموزش مجلس: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خودش هم تمایلی به این سمت نداشت
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با گفتن تمایلی به پست وزارت آموزش و پرورش نداشتم سبب شد تا شائبه‌ای بین نمایندگان ایجاد شود که تمایل نداشتن وی عملکرد مطلوبی را در آموزش و پرورش به دنبال ندارد.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با اشاره به اخذ رای اعتماد اکثر کابینه دولت یازدهم از مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تیم اقتصادی که از طرف رئیس جمهور پیشنهاد شد توانست از مجلس رای اعتماد بالایی را کسب کند چون رویکرد مجلس این بود که پس از خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه توسط مردم با روی کار آمدن یک تیم اقتصادی قوی بتوان حماسه اقتصادی را در راستای رفاه و آسایش مردم محقق کرد.

آشنایی کامل وزیر آموزش و پرورش با چالش‌های نظام و تعلیم و تربیت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شاخصه‌های وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش سنگ بنای ابعاد توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است و در صورت روی کار آمدن نظام آموزشی صحیح در آموزش و پرورش؛ می‌توان دانشگاهی خوب داشت.

خسروی خاطرنشان کرد: در این راستا وزیر آموزش و پرورش باید با چالش‌های نظام تعلیم و تربیت آشنایی کامل داشته باشد و با تلاش و کوشش مشکلات آموزش و پرورش را برطرف و تفریغ بودجه و سند تحول بنیادین را اجرایی کند؛ همچنین ارتقا نظام رتبه‌بندی معلمان که آغاز شده را با یک طراحی کامل و جامع عملیاتی و اجرایی کند.

دانشگاه فرهنگیان در اولویت کاری وزیر آموزش و پرورش قرار گیرد

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد و تقویت شود، افزود: هنوز اردوگاه‌های تربیتی دانش‌آموزی مورد توجه قرار نگرفته که وزیر آموزش و پرورش باید با شناخت چالش‌های این حوزه را بشناسد و برای برطرف کردن آن تلاش کند.

خسروی با اشاره به عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت یازدهم گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با گفتن سخنانی همچون تمایلی به پست وزارت آموزش و پرورش نداشتم و یا اینکه 16 سال با این سمت فاصله داشته‌ام سبب شد تا شائبه‌ای بین نمایندگان ایجاد شود که تمایل نداشتن وی عملکرد مطلوبی را در آموزش و پرورش به دنبال ندارد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه سه وزیر پیشنهادی دولت نتوانستند رای اعتماد کسب کنند از امروز سرپرستی برای آن تعیین و در هفته آینده وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شود.





تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 395
بازدید کل : 110134
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت